Przykłady idealnych prezentów biznesowych dla Twoich klientów

Co sprawia, że prezent okazuje się być trafiony lub jest totalnym niewypałem? Należy wziąć pod uwagę kilka elementów.

Co sprawia, że prezent biznesowy okazuje się być trafiony lub jest totalnym niewypałem? Należy wziąć pod uwagę kilka elementów. Przede wszystkim, dobry prezent to spersonalizowany prezent.  Pozycję priorytetową w tej wymianie musi być osoba obdarowywana, nie darująca. Ważne jest, aby upominek dobrać w taki sposób, aby było jasne, że bardzo cenisz swojego klienta, oraz że poświęciłeś nieco czasu na znalezienie drobiazgu specjalnie dla niego, jako formę podziękowania za owocną współpracę. Wystrzegaj się ofiarowywania tanich produktów z logo Twojej firmy, nie mających praktycznego zastosowania. Przecież nie chcesz, aby ktokolwiek w tej sposób postrzegał Twój biznes.

Oto kilka rodzajów prezentów, które wysyłają odpowiednią wiadomość oraz pomagają w budowaniu relacji z Twoim klientem.

1. Doświadczenie

Jedną z najbardziej ekscytujących form prezentów jest upominek oparty na pewnym doświadczeniu. Może to być luksusowy samochód wynajęty na jeden dzień, nauka gotowania z szefem kuchni najwyższej klasy lub nurkowanie z rekinami. Upewnij się, że Twój prezent nawiązuje do zainteresowań i upodobań klienta.

2. Książka

Dobrze przemyślana książka, w jakiś sposób istotna dla odbiorcy, jest doskonałym prezentem. Najlepiej jest postawić na tradycyjną książkę, nie audiobooka, ponieważ poza samą treścią chodzi również o fizyczny symbol Twojej pamięci.

3. Prezent totalnie niepowtarzalny

Pomyśl o czymś zupełnie niestandardowym, z czym osoba obdarowana mogłaby się w stu procentach zidentyfikować. Może t-shirt z napisem specjalnie stworzonym dla danego klienta, ręcznie robione dzieło sztuki lub oprawione zdjęcie związane z Waszym wspólnym przeżyciem? Takie prezenty sprawiają, że klient będzie kojarzył Ciebie i Twoją firmę z pewnymi szczególnymi wspomnieniami.

4. Kosz prezentowy

Nie chodzi tutaj o kosz wypełniony dziwacznymi egzotycznymi produktami, których klient nigdy nie użyje. To bardzo różni się od inteligentnego, dobrze przemyślanego kosza prezentowego wypełnionego odpowiednimi, niestandardowymi przedmiotami. Zastanów się nad osobą (lub osobami), które otrzymują koszyk – co kochają, o czym żartują, gdzie znajduje się ich firma, dokąd zmierzają, jakie są ich wyzwania. Weź to wszystko pod uwagę i wypełnij kosz odpowiednimi prezentami, które wywołają uśmiech na twarzy osoby obdarowanej. Możesz też pójść o krok dalej i przemycić w koszu kolorystykę własnej firmy. Jeżeli nie masz pomysłu na kosz prezentowy, odwiedź stronę www.fabryka-prezentow.com i wybierz zestaw spośród gotowych rozwiązań. A jeśli i one nie spełniają Twoich oczekiwań, pozwól profesjonalistom wykreować całkowicie dowolny zestaw na życzenie i zgodnie z indywidualnymi wymaganiami. Ten i inne pomysły Fabryki Prezentów na szczególne upominki biznesowe (i nie tylko) sprawią, że Twoi klienci już zawsze będą wspominać Cię z uśmiechem.

Musisz się zalogować, aby móc komentować Zaloguj